Reformer træning

Træningen foregår på små hold af max. 10 deltagere, hvor alle har deres egen reformer maskine. Ved hjælp af et særligt fjedre system og maskinens opbygning er det muligt at tilpasse træningen alle niveauer. Uanset om du er nybegynder eller top atlet, kan trænings formen udfordre dig.

Køb plads på Reformerene

Afhjælper smerter

Er du udfordret med smerter eller skader?

Effektiv træning

Har du holdt pause længe og skal i gang stille og roligt?

Arbejd med hele dig

Har du været ramt at stress, eller har symptomer på stress?

Stærk core

Løber du, og har brug for mere styrke i særligt mave og ryg?

Beskrivelse af holdene

Mobility

En rolig time med fokus på bevægelighed og vejrtrækning. Du arbejder målrettet med styrke og stabilitet i skulder, nakke, mave og ryg.

En god time at starte på, hvis du ikke har trænet længe eller har skader.

Fullbody

Øvelserne kommer hele kroppen igennem og med særlig fokus på mave og ryg.

Timen er mere styrkebaseret end Mobility.

Power

Til dig der har (lidt) erfaring med reformertræning og er vant til at træne. Timen er sammensat, så der kan indgå hop og afsæt. Til disse øvelser bruger du et særligt jump board du kan lægge ind i reformer maskinen. Desuden vil der blive stillet større krav til din styrke, særligt skulder og core kommer på arbejde.